Centrala to ważna część każdej infolinii. Dzięki niej może ona prawidłowo funkcjonować. Jednak za co dokładnie odpowiada? Zobaczmy.
Centrala IP PBX – czym jest?
Centrala IP PBX to przede wszystkim centrum dowodzenia każdą infolinią. Pozwala ona na sprawne przełączanie numerów do innych działów, nagrywanie rozmów oraz zapis najważniejszych danych. Warto wiedzieć, że działa ona jedynie online bez konieczności dokupowania karty SIM. Jest to wygodne oraz bardzo praktyczne, szczególnie dla dużych przedsiębiorstw, które dziennie wykonują kilkaset połączeń.
Centrala IP PBX skupia się przede wszystkim na dostarczeniu klientowi jak najlepszej jakości dźwięku. Możemy podłączyć do urządzenia swój własny zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Dzięki temu zyskamy czysty dźwięk bez szumów i zakłóceń.
Centrala odpowiada również za przekierowanie połączeń oraz ich rejestrację na dysku.
Centrala IP PBX – gdzie się sprawdzi?
Centrala IP PBX sprawdzi się w takich lokalizacjach, które mają słaby sygnał sieciowy. Wówczas prowadzenie połączeń mogłoby być zakłócone lub nawet niemożliwe. Dzięki centrali sygnał komórkowy pochodzi z Internetu. Znacznie łatwiej zadbać o jego jakość oraz wzmocnienie.
Centrala doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach. Warto w nią inwestować, ponieważ pomaga nam wzmocnić jakość połączenia oraz wykonywanie go w miejscach, które nie spełniają podstawowych zasad sieciowych. Dzięki centrali połączenia odbywają się bez zakłóceń, które mogą powodować niezrozumienie.