Regularna promocja firmy w internecie pozwala skutecznie informować klientów o nowych promocjach i zachęcać ich systematycznie do ponownych zakupów. Oprócz stron takich jak na przykład katalog ze spisem firm i inne, które pozwalają skutecznie pozycjonować stronę internetową, istnieją także strony, które świetnie sprawdzą się jako forma regularnej promocji. W jaki więc sposób i na jakich stronach warto zadbać o regularną promocję własnej firmy?
Blog firmowy
Cykliczne publikowanie artykułów na blogu firmowym pozwala przyciągnąć zainteresowanie osób, które interesują się tym co dzieje się aktualnie w firmie. To świetny sposób, aby regularnie informować klientów o nowych promocjach, produktach lub usługach. Częstotliwość kolejnych publikacji powinna być dostosowana do zainteresowania oraz samego profilu firmy, natomiast kluczowym aspektem jest regularność.
Profil firmowy na jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych jest nieodzownym elementem wspomagającym skuteczną promocję. Jednak sam profil, który jest nieaktywny nie przyniesie firmie wiele korzyści. Umiejętne i regularne publikowanie ciekawych i interesujących treści na Facebooku pozwala zainteresować fanów oraz nawiązać z nimi bezpośredni kontakt. Użytkownicy dostrzegając to, że firma stara się nie tylko zachęcać do zakupów, ale dostarcza również rozmaite treści, które autentycznie przykuwają uwagę i zachęcają do tego, aby powracać na profil firmy.
Mailing
Newsletter w formie wiadomości e-mail, które otrzymuje klient co pewien czas na swoją skrzynkę to wciąż dobra opcja, aby regularnie przypominać o sobie. Jeśli ilość osób do których wysyłane są wiadomości tego typu jest niewielka to warto usprawnić formułę i na przykład zrezygnować z nadmiernego promowania produktów i skupić się bardziej na funkcji informacyjnej. Warto też zachęcić kolejne osoby do zapisania się do newslettera w formie przykładowo możliwości otrzymania kuponów zniżkowych lub szans na wygranie atrakcyjnych nagród.