Z datą 1 stycznia 2023 roku zmieniły się zasady dotyczące przyznawania środków w ramach przedsięwzięć mających szczególne znaczenie dla pozytywnego wizerunku miasta Stalowej Woli. Poniżej przedstawiamy zaktualizowane przepisy.

Wnioskodawcy chcący zrealizować inicjatywę, której celem będzie m.in. promocja Miasta Stalowej Woli, zobowiązani są do każdorazowego złożenia wniosku (link) wraz z wymaganymi, prawidłowo uzupełnionymi załącznikami. Dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ulicy Wolności 7, do Biura Obsługi Klienta lub przesłać drogą pocztową, w okresie umożliwiającym jego rozpatrzenie (najpóźniej 21 dni przed datą rozpoczęcia planowanego przedsięwzięcia). Szczegółowo opisane zasady powyższego trybu przyznawania dofinansowań zostały ujęte w regulaminie (link).

Co istotne, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji projektu, należy złożyć do Urzędu Miasta Stalowej Woli uzupełnione sprawozdanie (link).

Przypominamy, że każde przedsięwzięcie powinno być realizowane z najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi standardami i przepisami prawa.

Zarządzenie 386/2022

Regulamin dofinansowania przedsięwzięć budujących pozytywny wizerunek Miasta Stalowej Woli

Wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia

Sprawozdanie z realizacji przedsięwzięcia

Klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych