21 listopada 2019 roku na spotkaniu z pluszowymi miśkami gościliśmy dzieci ze Szkoły Specjalnej. Na początku spotkania przedstawiono krótką historię powstania pierwszego pluszowego misia. Z opowiadania pt. "Jak rozpoznać misia" uczniowie klas I-III dowiedzieli się na czym polega różnica między misiem pluszakiem a niedźwiedziem. Następnie przyszedł czas na gry i zabawy.
Mali poszukiwacze mieli za zadanie odszukać wskazanego misia i ułożyć go w przygotowanym legowisku dla pluszaków. Nie mogło zabraknąć karmienia głodnego niedźwiedzia przysmakami takimi jak grzyby, ryby i miód wiec z grzybami a dokładnie z muchomorem związane było kolejne zadanie. Za pomocą dotyku dzieci odgadywały zawartość muchomora. W środku ukryte były takie przedmioty jak smoczek, piórko, piłeczka, szyszka, orzech i wiele innych. wiele radości sprawiła uczniom gra z kostką "Miś mówi... narysuj, wykonaj, zgadnij, odpowiedz". Na koniec wszyscy mieli okazję przekonać się czy mają wystarczająco siły by obudzić śpiącego misia specjalną łapką. Na pamiątkę dzisiejszego spotkania każdy mógł wykonać misiowe pieczątki i stempelki.
Zabawa u Pluszowego Misia trwa nadal! Goście MBP w dniu 21 listopada to grupa Żółta z Przedszkola Nr 18 w Stalowej Woli. Spotkanie rozpoczęło się od historii pluszowego misia oraz głośnego czytania. Dzieci wysłuchały przygód Pana Brumma, niezbyt rozgarniętego niedźwiedzia, który stale wpada w tarapaty, ale zawsze potrafi zwycięsko wyjść z opresji. Na przedszkolaków czekała zabawa polegająca na odnajdywaniu charakterystycznych misiów w stosie pluszaków, a następnie układaniu ich w legowisku. Nasi goście mieli okazję do sprawdzenia zmysłu dotyku poprzez odkrywanie za pomocą rąk różnych przedmiotów w "ogromnym" muchomorze. Dzieci przeobraziły się także w małe niedźwiadki przy kolejnym zadaniu - quizie, który polegał na wyciąganiu pytań z ula pełnego pszczół. Utrudnieniem była niedźwiedzia rękawica. Aby dotrzeć do gawry niedźwiedzia brunatnego, przedszkolaki podążały śladami misia, wykonując po drodze zadania. Po dotarciu do legowiska musiały obudzić śpiącego misia przy użyciu dźwiękowej łapy. Tak wybudzony niedźwiedź został nakarmiony przysmakami: miodem, grzybami oraz rybami. Grupa wzięła również udział w grze "Niedźwiedziowe wyzwania... wykonaj, narysuj, zgadnij, odpowiedz". Dużą popularnością cieszył się kącik czytelnika, gdzie dzieci mogły wybrać sobie dowolną książkę z misiowym bohaterem i wspólnie z kolegami opowiedzieć, co się w niej wydarzyło.