Od 28 grudnia działa już strona https://kolejka.stalowowolski.pl
System elektronicznej rezerwacji wizyt ma za zadanie usprawnić proces obsługiwania klientów. Dzięki wprowadzeniu go, mieszkańcy nie będą musieli ustawiać się w kolejkach
i narażać się na oczekiwanie w dużej grupie osób. Teraz wystarczy, że zainteresowana osoba zarezerwuje termin przez Internet i zjawi się w urzędzie w określonym dniu i godzinie.
Jak zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji?
Przypomnijmy: najpierw, warto zapoznać się z procedurą załatwiania sprawy opisaną w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Stalowowolskiego https://kolejka.stalowowolski.pl
– To dlatego, że przywołanie do obsługi następuje poprzez wyświetlenie na monitorach umieszczonych w urzędzie właśnie tego numeru zgłoszenia, który otrzymaliśmy rezerwując wizytę. Obok numeru, na monitorach będzie wyświetlał się również numer stanowiska, do którego trzeba się zgłosić – tłumaczy Krzysztof Żminda, naczelnik Wydziału Komunikacji w stalowowolskim Starostwie Powiatowym. Istotne jest to, że do każdej sprawy załatwianej w Wydziale Komunikacji, należy mieć dokonaną oddzielną rezerwację wizyty. Stąd też, w przypadku gdy chcemy jednego dnia zarejestrować np. dwa pojazdy, powinniśmy zarezerwować wizytę na dwie oddzielne sprawy.
W przypadku niestawienia się w wyznaczonym dniu i godzinie, wizyta zostanie anulowana. Aby załatwić sprawę, należy ponownie umówić się na kolejny termin. Zachęcamy jednak, aby informować nas wcześniej o rezygnacji z umówionej wizyty, dzięki czemu zwolniony termin będzie mógł zostać wykorzystany przez innego mieszkańca. Odwołać wizytę można na trzy sposoby: klikając w link „Anuluj wizytę”, który otrzymamy pocztą e-mail podczas dokonywania rezerwacji, poprzez stronę https://kolejka.stalowowolski.pl
Co ważne, na te same numery telefonu mogą kontaktować się również te osoby, które nie mają możliwości samodzielnie zarezerwować wizyty z przyczyn technicznych, np. nie mają komputera bądź dostępu do Internetu. W takim przypadku można właśnie zadzwonić na wskazane numery, bądź zgłosić się osobiście. Wtedy urzędnik zarezerwuje wizytę w imieniu petenta.