Content marketing – czy w pozycjonowaniu liczy się głównie jakość?

Coraz większa liczba ekspertów w dziedzinie pozycjonowania informuje nas o tym, że obecnie znacznie bardziej liczy się jakość, aniżeli ilość. Tyczy się to przede wszystkim linkowania, ale również tworzenia materiałów na stronie. Profesjonalna kampania SEO w Warszawie to rozwiązanie adresowane do osób, które chcą zadbać o prawidłowe pozycjonowanie swojej strony. Czym dokładnie jest content marketing? O czym należy w szczególności pamiętać przy współczesnych technikach pozycjonowania?

Ilość czy jakość – odwieczne pytanie w SEO

Jeszcze kilka lat temu stawiano przede wszystkim na ilość. Objawiało się to przede wszystkim przy linkowaniu strony. Zewnętrzne linki były pozyskiwane na podrzędnych forach, aby tylko uzyskać jak największą liczbę odnośników. Aktualnie, pozycjonowanie stron dużo bardziej docenia także jakość. Zmiany są spowodowane m.in. innym działaniem algorytmu Google, który coraz częściej potrafi rozróżnić spamowanie od rzetelnego linkowania. A zatem, stosując stare techniki można bardzo zaszkodzić swojej stronie. Warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów SEO, np. z Warszawy.

Na czym opiera się technika content marketingu?

Marketing treści od kilku lat cieszy się coraz większym zainteresowanie. Nowoczesna kampania SEO w Warszawie skupia się na analizie zawartości strony, a także podsuwa klientom pomysły na znaczne zwiększenie jakości publikowanych materiałów. Chodzi tu przede wszystkim o teksty, ale również o grafikę. Specjaliści sądzą, że strona, która na dłużej przykuwa uwagę użytkowników, automatycznie będzie przeskakiwać strony, na których nie znajdujemy oczekiwanych informacji.

Liczy się nie tylko jakościowa zawartość strony, ale także jej funkcjonowanie od strony technicznej. Jednym z parametrów uwzględnianych w pozycjonowaniu jest bowiem szybkość strony Google. Jeśli nasz serwis wczytuje się długo, automatycznie może przegrać ze stronami, które działają szybko i wydajnie. Usprawnianiem strony z perspektywy technicznej zajmują się nie tylko specjaliści SEO, ale również webmasterzy oraz programiści.

Skuteczne pozycjonowanie w roku 2020

Wiele wskazuje na to, że trend skupiony bardziej na jakości, aniżeli ilości, utrzyma się w nadchodzących latach. Jeśli chcemy, aby kampania SEO w Warszawie przyniosła nam satysfakcjonujące rezultaty, warto skorzystać z pomocy doświadczonego specjalisty, który dysponuje narzędziami, wiedzą, a także doświadczeniem w pozycjonowaniu stron internetowych.

Na jakie wydatki musimy się przygotować? To oczywiście zależy od zakresu podjętych prac. Cena pozycjonowania strony zależy również od naszych indywidualnych oczekiwań. Specjalista, planując całą kampanię uwzględnia bowiem kapitał, jaki może przeznaczyć na marketing internetowy. Pamiętajmy, że obok jakościowego pozycjonowania, ważnym elementem marketingu jest także budowanie wizerunku w mediach społecznościowych.