W związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom w czasie stanu epidemii oraz działając w oparciu o § 13 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, informujemy, że Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli nadal realizuje swoje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Dotyczy to wszystkich komórek organizacyjnych urzędu, w tym również w Kancelarii Ogólnej oraz sekretariatu. Biuletyn Informacji Publicznej
Szczegółowe informacje odnośnie załatwiania poszczególnych spraw dostępne są w biuletynie informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli (
Ponadto możliwy jest kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę elektroniczną i tradycyjną. Informujemy, że większość spraw urzędowych można prowadzić za pomocą profilu zaufanego.Elektroniczna skrzynka podawcza to: http://www.epuap.gov.pl
Zachęcamy mieszkańców do załatwiania swoich spraw przy użyciu wymienionego wyżej rozwiązania, które pozwala na złożenie wymaganych dokumentów za pośrednictwem internetu. Aby skorzystać z tej możliwości, należy być posiadaczem bezpiecznego podpisu elektronicznego potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego. Profil zaufany jest bezpłatnym odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego. Należy jednocześnie podkreślić, że sprawy, w których wymagane jest uiszczenie opłat – jak np. rejestracja pojazdów, będą rozpatrywane wyłącznie po udokumentowaniu ich wniesienia.
Przypominamy, że gotowe druki są do pobrania w biuletynie informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli ( Biuletyn Informacji Publicznej
Na wszelki wypadek, podajemy również nr konta bankowego, na który należy dokonywać wpłat w sprawach związanych z rejestracją pojazdów oraz wydawaniem praw jazdy: 85 9430 0006 0001 0041 2000 0001 (szczegóły dotyczące wysokości opłat są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce załatawianie-spraw/komunikacja
Aby ułatwić załatwianie spraw tym mieszkańcom, którzy nie mogą, bądź nie chcą składać wniosków drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą, od najbliższego poniedziałku – 27 kwietnia 2020 r., uruchomimy na parterze budynku Starostwa Powiatowego specjalne wrzutnie, umożliwiające osobiste składanie dokumentów.Ze względów organizacyjnych, będzie to możliwe w godzinach 8:00 – 15:00.
Dokumenty składane do wrzutni, dotyczące danej sprawy administracyjnej, powinny być kompletne i spakowane w pakiety (np. w kopercie A4 lub C5) tak aby nie doszło do ich uszkodzenia lub pomieszania. W celu umożliwienia kontaktu z wnioskodawcą, sugerujemy wpisanie we wniosku dodatkowych danych kontaktowych takich jak nr telefonu oraz adres email. W razie potrzeby, będzie też możliwość uzyskania merytorycznej pomocy ze strony urzędnika. Ze względów związanych z zachowaniem bezpieczeństwa, interesanci będą wpuszczani pojedynczo. Prosimy również o zachowanie koniecznych środków ostrożności, czyli używanie maseczek i rękawiczek.
Podajemy również nr telefonów do poszczególnych komórek organizacyjnych:
Sekretariat - 15 643 37 09
Wydział Organizacji i Zarządzania Kryzysowego – Kancelaria Ogólna - 15 643 36 33
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami:
- informacje dot. gospodarki nieruchomościami - 15 643-37 08
- informacje w sprawie map - 15 643 36 58
Wydział Komunikacji i Transportu
- sprawy z zakresu rejestracji pojazdów - 15 643 36 46 oraz 576 164 824
- sprawy z zakresu prawa jazdy - 15 643 36 37 oraz 576 164 126
Wydział Architektoniczno – Budowlany - 15 643 36 50 oraz 15 643 36 48
Wydział Budżetu i Finansów - 15 643 36 32
Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa - 15 643 36 47
Powiatowy Rzecznik Konsumentów - 606 123 727
Wydział Edukacji - 15 643 36 63
Wydział Promocji, Kultury, Zdrowia i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - 15 643 36 98
Wydział Inwestycji i Mienia Powiatu - 15 643 36 06
Wydział Budżetu i Finansów - 15 643 36 32
Referat Publicznego Transportu Drogowego - 15 643 36 09
Referat Windykacji i Egzekucji Administracyjnej - 15 643 36 00
Nieodpłatna Pomoc Prawna - 15 643 36 29
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 15 643 36 69
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 15 643 36 68