Z uwagi na coraz większą liczbę zapytań ze strony uczestników projektu o stan jego realizacji informujemy, że:

  1. W lipcu br. Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego wezwał Gminę Stalowa Wola do dostarczenia dokumentacji, przed ogłoszeniem przetargu, w celu jej weryfikacji. Aktualnie Gmina oczekuje na opinię w sprawie przesłanej dokumentacji. Z informacji przekazanych przez Urząd Marszałkowski wynika, że planowany termin jej dostarczenia to 9 września 2022 r..
  2. Niezwłocznie po uzyskaniu wymaganej opinii Gmina przystąpi do ogłoszenia postępowania na wyłonienie wykonawcy przedmiotowej inwestycji.
  3. Zgodnie z umową o dofinansowanie termin montażu wszystkich instalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych planowany jest do końca października 2023 r.. Harmonogram montażu instalacji zostanie opracowany przez wykonawcę i przekazany do informacji mieszkańcom.
  4. Obecnie do mieszkańców są rozsyłane faktury obejmujące pierwszą ratę płatności za montaż instalacji OZE. Przy opłacaniu faktury bardzo prosimy o stosowanie się do przesłanej wraz z nią informacji.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z pracownikami Urzędu Miasta, ul. Wolności 9, pok. nr 6 i 8, tel. 576 212 200, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Projekt „Mikroinstalacje OZE w Gminie Stalowa Wola” finansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 2020, Oś priorytetowa XI „REACT‑EU” Czysta Energia, Działanie 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU