UM Stalowa Wola: Informacja o przetargu Mikroinstalacje OZE w Gminie Stalowa Wola”

1 min czytania

Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych w imieniu Gminy Stalowa Wola opublikowało ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy w ramach projektu pod nazwą Mikroinstalacje OZE w Gminie Stalowa Wola” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI REACT-EU” Czysta Energia, Działanie 11.2 Rozwój OZE REACT-EU.

Zamówienie składa się z 2 części:

  • Część 1 obejmuje montaż instalacji fotowoltaicznych w 437 gospodarstwach domowych,
  • Część 2 obejmuje montaż instalacji solarnych w 59 gospodarstwach domowych.

Termin realizacji inwestycji do 31 października 2023 r.

Termin składania ofert w postępowaniu przetargowym upływa w dniu 8 grudnia 2022 r. o godz. 09:00.

Wszystkich zainteresowanych wykonawców zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją przetargową dostępną na portalu elektronicznych zamówień publicznych pod adresem

ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2096539-5ecd-11ed-9171-f6b7c7d59353

Harmonogram montażu instalacji zostanie opracowany przez wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu wykonawcę i przekazany do informacji mieszkańcom.

Mieszkańcy w razie pytań mogą się kontaktować z pracownikami Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miasta Stalowej Woli w godzinach pracy urzędu od 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu 576‑212‑200, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w pok. nr 6 i 8, ul. Wolności 9.

Urząd Miasta Stalowej Woli,

stalowawola.pl/informacja-o-przetargu-mikroinstalacje-oze-w-gminie-stalowa-wola/

Autor: krystian