Prezydent Miasta Stalowej Woli informuje, że

w terminie do 24 marca 2023 r.

odbędzie się nabór wniosków, o udzielenie dotacji na usuwanie wyrobów

zawierających azbest z terenu Miasta Stalowej Woli, do realizacji w 2023 r.

Gmina z własnych środków finansuje usuwanie wyrobów zawierających azbest. Dotacją objęte są w całości koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem na składowisku odpadów. Jest to forma w zupełności bezpłatna dla mieszkańców i nie wymagająca rozliczeń. Wyłoniony przez urząd Wykonawca po wykonaniu demontażu rozlicza się w Gminą. Wnioski w powyższej sprawie trzeba kierować do urzędu. We wniosku należy podać adres, rodzaj wyrobu, powierzchnię dachu, kontakt telefoniczny.

Formularz wniosku o dotację jest dostępny w Wydziale Ochrony Środowiska (pokój 5). Ponadto formularz wniosku można pobrać ze strony internetowej (poniżej).

wzór wniosku o udzielenie dotacji celowej dla osób fizycznych