Zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych, których przedmiotem będą:
- projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli na lata 2024-2030+,
- projekt uchwały Rady Miejskiej w Stalowej Woli w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli.
Konsultacje społeczne prowadzone będą w okresie od dnia 6 lutego 2024 r. do dnia 8 marca 2024 r. w następujących formach:
- Otwartych spotkań konsultacyjnych z interesariuszami rewitalizacji, których celem będzie prezentacja i omówienie głównych założeń projektów dokumentów, a także zebranie uwag, opinii i propozycji interesariuszy. Spotkania odbędą się zgodnie z poniższym harmonogramem:
- Spotkanie na Podobszarze I rewitalizacji (Lasowiaków, Śródmieście, Fabryczne) odbędzie się w dniu 20 lutego 2024 r. w siedzibie Miejsca Aktywności Lokalnej „Strefa Spotkań” przy ul. Romana Dmowskiego 11 w Stalowej Woli w godzinach 17:00 – 19:00.
- Spotkanie na Podobszarze II rewitalizacji (Rozwadów) odbędzie się w dniu 22 lutego 2024 r. w budynku Rozwadowskiego Domu Kultury „Sokół” przy ul. Rozwadowskiej 21 w Stalowej Woli, w godzinach 17:00 – 19:00.
- Spotkanie na Podobszarze III rewitalizacji (Energetyków) odbędzie się w dniu 21 lutego 2024 r. w budynku przy ul. Energetyków 11A (uprzednio siedziba Wyższej Szkoły Ekonomicznej) w Stalowej Woli, w godzinach 17:00 – 19:00.
- Zbierania uwag na piśmie lub drogą elektroniczną, przesłanych na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w okresie od 6 lutego 2024 r. do 8 marca 2024 r. na formularzu konsultacyjnym, dostępnym poniżej.
- Zbierania uwag ustnych od dnia 6 lutego 2024 r. do dnia 8 marca 2024 r. w Urzędzie Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 9, pokój nr 19, w godzinach pracy Urzędu Miasta tj. 7:30-15:30.
Projekty dokumentów wraz z załącznikami oraz formularzem konsultacyjnym w formie papierowej dostępne są w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 9, pokój nr 19 oraz zostaną udostępnione podczas otwartych spotkań konsultacyjnych.
Projekty dokumentów wraz z załącznikami oraz formularzem konsultacyjnym w formie elektronicznej dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowej Woli w zakładce „Rewitalizacja” oraz poniżej:
ZARZĄDZENIE NR 25_2024 Prezydenta Miasta Stalowej Woli
ZAŁĄCZNIK NR 1 – OBWIESZCZENIE
ZAŁĄCZNIK NR 2 _ FORMULARZ KONSULTACYJNY
ZAŁĄCZNIK NR 3 – PROJEKT Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli na lata 2024-2030+
Załącznik graficzny do Projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Stalowej Woli na lata 2024-2030+
ZAŁĄCZNIK NR 4 – PROJEKT UCHWAŁY
Wszelkie zapytania w trakcie trwania konsultacji należy kierować drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub telefonicznie na numer: 15 643 34 27.
Nie będą rozpatrywane uwagi:
- przekazane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem uwag zgłoszonych podczas spotkania otwartego i zbierania uwag ustnych w siedzibie urzędu);
- zgłoszone na formularzu konsultacyjnym z datą wpływu przed dniem 6 lutego 2024 r. albo po dniu 8 marca 2024 r.
Podsumowanie konsultacji zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na żądanie osób zainteresowanych udostępnione w siedzibie Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ul. Wolności 9, pokój nr 19.